Szállítási feltételek
A webáruházunkban leadott megrendeléseket minden esetben csak Magyarország területén tudjuk kiszállítani, vagy futárszolgálattal kiszállíttatni. Kérjük rendeléskor ezt vegyék figyelembe!
Rendelés leadási határidők 2023-ra:
Ha szeretnéd, hogy még idén odaérjenek bútoraink, baba-mama termékeink, nézd meg melyik vármegyében milyen határidőre vállalunk idei kiszállítást!*
Határidők vármegyék szerint:
November 13.
- Nógrád
- Heves
- Jász-Nagykun-Szolnok
- Békés
- Borsod-Abaúj-Zemplén
- Szabolcs-Szatmár-Bereg
- Hajdú-Bihar
November 20.
- Veszprém
- Fejér
- Tolna
- Baranya
November 27.
- Budapest
- Pest
- Bács-Kiskun
- Csongrád-Csanád
- Győr-Moson-Sopron
- Komárom-Esztergom
- Vas
- Zala
- Somogy
*A megadott határidő után leadott rendeléseket, már csak 2024-ben tudjuk teljesíteni!

Mennyi a szállítási határidő?
A webshopból rendelt bútorokat a rendelés feldolgozásától számított 4-6 héten belül kivisszük a megadott címre. A szállítási határidők ünnepi nyitvatartások alatt változhatnak!
Mennyibe kerül a kiszállítás?
Amennyiben webáruházunkban leadott megrendelésedet a boltunkban veszed át személyesen, vagy 150.000 Ft felett vásárolsz, a kiszállítás díjtalan.
Házhoz szállítás esetén a szállítási díjak így alakulnak:
Megrendelés értéke | Szállítási díj |
0 – 50.000 Ft | 2.990 Ft |
50.001 – 100.000 Ft | 3.990 Ft |
100.001 – 150.000 Ft | 5.990 Ft |
150.001 Ft felett | INGYENES |
Ez a díjszabás a márkaboltjainkban leadott megrendelésekre nem vonatkozik! Amennyiben márkaboltunkban rendeled meg a bútorokat a szállítás módjáról és költségeiről munkatársaink külön tájékoztatnak.
Faktum a megrendelt termékeket házhoz, vagy a választott Márkaboltunk egyikébe (7.7 pont) szállítja szállítmányozó cég igénybevételével. A fuvardíjat a Megrendelő viseli oly módon, hogy a fuvardíj a számlán feltüntetésre kerül. Ha egy Megrendelőtől azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a szállítási díjak szempontjából külön kerülnek figyelembevételre. Amennyiben a Megrendelő a második rendelés leadásakor jelzi és erre a Faktum Bútor Kft. visszajelzése alapján, még van lehetőség, akkor a Faktum Bútor Kft. összevonhatja a megrendeléseket. Összevonást csak abban az esetben tudunk elvégezni, ha a szállítási cím azonos a megrendeléseknél. A már teljesítés alatt álló csomagok utólagos összevonására nincs mód. A Faktum Bútor Kft. a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a www.faktumbutor.hu weboldalán való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt csomagok vételárát nem befolyásolja.
A megrendeléseket a Faktum Bútor Kft. a honlapon közzétett feltételekkel teljesíti.
A rendelés visszaigazolásától számítva 4-6 héten belül dolgozzuk fel, gyártjuk le és szállítjuk ki a megrendeléseket. Rendelés elfogadásáról visszaigazoló e-mailt küldünk. Hétvégén vagy ünnepnapokon érkező megrendeléseket a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra. A Faktum Bútor Kft. köteles a határidő lejárta előtt tájékoztatni a Megrendelőt az esetlegesen előforduló késedelemért. A 4-6 hetes kiszállítási határidő tervezett üzemi leállások alatt változhat, erről a Faktum Bútor Kft köteles tájékoztatni a Megrendelőt.
A megrendelt termékek személyes átvételére, a két Faktum Márkabolt egyikében van lehetőség.
A weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Faktum Bútor Kft., a Megrendelő által – a megrendelés feladásakor – megadott helyszínen teljesíti.
A házhoz szállítást végző cégek
GLS General Logistics Systems Hungary Csomag – Logisztikai Kft.
Szolgáltató partner: GLS Hungary
www.gls-group.eu
info@gls-hungary.com
+36-29/886-700
+36-20/890-0660
Faktum Bútor Kft.
6754 Újszentiván, Szigeti u. 15.
www.faktumbutor.hu
ugyfelszolgalat@faktumbutorbolt.hu
+36-20/375-1329
Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: Hétfő – Péntek: 7.30 – 16.00
További információk
Sem a postai futár, sem kollégánk nem köteles a megrendelést ajtóig szállítani, mindössze a ház kapujáig. Ebben az esetben a vásárló köteles gondoskodni az ajtóig szállításról. Amennyiben a futár láthatóan sérült csomagot kézbesít, a Megrendelő felelőssége, hogy a sérült csomagot ne vegye át, és még a helyszínen kérje a sérült csomag jegyzőkönyvbe vételét.
Az áru átvételekor a Megrendelő köteles a csomagolás sértetlenségét ellenőrizni. Amennyiben olyan sérülést észlel, amely érintheti a csomagban lévő termék állapotát, jogosult a küldemény átvételét megtagadni. Észrevételét a szállító képviselője által kiállítandó jegyzőkönyvben kell rögzíteni. A sérült csomagolású áru visszaérkezését követően a Faktum haladéktalanul új terméket küld. Az ebből adódó késedelemért a Faktum felelősséget nem vállal.