Szállítási feltételek

A webáruházunkban leadott megrendeléseket minden esetben csak Magyarország területén tudjuk kiszállítani, vagy futárszolgálattal kiszállíttatni. Kérjük rendeléskor ezt vegyék figyelembe!

Rendelés leadási határidők 2023-ra:

Ha szeretnéd, hogy még idén odaérjenek bútoraink, baba-mama termékeink, nézd meg melyik vármegyében milyen határidőre vállalunk idei kiszállítást!*

Határidők vármegyék szerint:

November 13.
  • Nógrád
  • Heves
  • Jász-Nagykun-Szolnok
  • Békés
  • Borsod-Abaúj-Zemplén
  • Szabolcs-Szatmár-Bereg
  • Hajdú-Bihar
November 20.
  • Veszprém
  • Fejér
  • Tolna
  • Baranya
November 27.
  • Budapest
  • Pest
  • Bács-Kiskun
  • Csongrád-Csanád
  • Győr-Moson-Sopron
  • Komárom-Esztergom
  • Vas
  • Zala
  • Somogy

*A megadott határidő után leadott rendeléseket, már csak 2024-ben tudjuk teljesíteni!

Mennyi a szállítási határidő?

A webshopból rendelt bútorokat a rendelés feldolgozásától számított 4-6 héten belül kivisszük a megadott címre. A szállítási határidők ünnepi nyitvatartások alatt változhatnak!

Mennyibe kerül a kiszállítás?

Amennyiben webáruházunkban leadott megrendelésedet a boltunkban veszed át személyesen, vagy 100.000 Ft felett vásárolsz, a kiszállítás díjtalan.

Házhoz szállítás esetén a szállítási díjak így alakulnak:

Megrendelés értékeszállítási díj
0 – 50.000 Ft1.950 Ft
50.000 – 100.000 Ft3.850 Ft
100.000 Ft felett vandíjmentes

Ez a díjszabás a márkaboltjainkban leadott megrendelésekre nem vonatkozik! Amennyiben márkaboltunkban rendeled meg a bútorokat a szállítás módjáról és költségeiről munkatársaink külön tájékoztatnak.

Faktum a megrendelt termékeket házhoz, vagy a választott Márkaboltunk egyikébe (7.7 pont) szállítja szállítmányozó cég igénybevételével. A fuvardíjat a Megrendelő viseli oly módon, hogy a fuvardíj a számlán feltüntetésre kerül. Ha egy Megrendelőtől azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a szállítási díjak szempontjából külön kerülnek figyelembevételre. Amennyiben a Megrendelő a második rendelés leadásakor jelzi és erre a Faktum Bútor Kft. visszajelzése alapján, még van lehetőség, akkor a Faktum Bútor Kft. összevonhatja a megrendeléseket. Összevonást csak abban az esetben tudunk elvégezni, ha a szállítási cím azonos a megrendeléseknél. A már teljesítés alatt álló csomagok utólagos összevonására nincs mód. A Faktum Bútor Kft. a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a www.faktumbutor.hu weboldalán való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt csomagok vételárát nem befolyásolja.

A megrendeléseket a Faktum Bútor Kft. a honlapon közzétett feltételekkel teljesíti.

A rendelés visszaigazolásától számítva 4-6 héten belül dolgozzuk fel, gyártjuk le és szállítjuk ki a megrendeléseket. Rendelés elfogadásáról visszaigazoló e-mailt küldünk. Hétvégén vagy ünnepnapokon érkező megrendeléseket a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra. A Faktum Bútor Kft. köteles a határidő lejárta előtt tájékoztatni a Megrendelőt az esetlegesen előforduló késedelemért. A 4-6 hetes kiszállítási határidő tervezett üzemi leállások alatt változhat, erről a Faktum Bútor Kft köteles tájékoztatni a Megrendelőt.

A megrendelt termékek személyes átvételére, a négy Faktum Márkabolt egyikében van lehetőség.

A weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Faktum Bútor Kft., a Megrendelő által – a megrendelés feladásakor – megadott helyszínen teljesíti.

A házhoz szállítást végző cégek

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag – Logisztikai Kft.

Szolgáltató partner: GLS Hungary

www.gls-group.eu

info@gls-hungary.com

+36-29/886-700

+36-20/890-0660

Faktum Bútor Kft.

6754 Újszentiván, Szigeti u. 15.

www.faktumbutor.hu

ugyfelszolgalat@faktumbutorbolt.hu

+36-20/375-1329

Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: Hétfő – Péntek: 7.30 – 16.00

További információk

Sem a postai futár, sem kollégánk nem köteles a megrendelést ajtóig szállítani, mindössze a ház kapujáig. Ebben az esetben a vásárló köteles gondoskodni az ajtóig szállításról. Amennyiben a futár láthatóan sérült csomagot kézbesít, a Megrendelő felelőssége, hogy a sérült csomagot ne vegye át, és még a helyszínen kérje a sérült csomag jegyzőkönyvbe vételét.

Az áru átvételekor a Megrendelő köteles a csomagolás sértetlenségét ellenőrizni. Amennyiben olyan sérülést észlel, amely érintheti a csomagban lévő termék állapotát, jogosult a küldemény átvételét megtagadni. Észrevételét a szállító képviselője által kiállítandó jegyzőkönyvben kell rögzíteni. A sérült csomagolású áru visszaérkezését követően a Faktum haladéktalanul új terméket küld. Az ebből adódó késedelemért a Faktum felelősséget nem vállal.

Elem hozzáadva a kosárhoz.
0 elemek - Ft
Faktum